Lidl Slovensko
Reklama

​V rámci rozširovania stálej, a rovnako tak časovo obmedzenej ponuky Lidl hľadá nových dodávateľov, ktorí dokážu splniť tri základné podmienky. Sú nimi: kvalita ponúkaných tovarov, kontinuita dodávok a cenová konkurencieschopnosť.

Týmto krokom chce Lidl pomôcť rozvoju Slovenským dodávateľom v ťažkých časoch. A nie len to. Lidl spustil veľkú kampaň a novú značku pod ktorou sa budú na ich pultoch predávať čisto Slovenské produkty. Výrobky Slovenskô by sa mali predávať aj v zahraničných pobočkách Lidl.

Je to obrovska šanca ukázať sa aj v zahraničí. Slovenské výrobky sú kvalitné a konkurencia schopné. Lidl to pri zavádzaní Slovenských výrobkov myslí vážne. Súčasné palatí model, že ak si majú vybrať medzi dvoma výrobkami rovnakého charakteru. Zvolia si slovenského dodávateľa.

Pri tvorbe značky Slovenskô, popri výrobkoch typických pre Slovensko zohľadnili aj aktuálne témy podpory slovenských mliekarov či pestovateľov ovocia a zeleniny. Takisto ponúkajú pravidelne každý týždeň „Päť cenových hitov zo Slovenska“. Tematická ponuka „Vyrobené na Slovensku“ sa zaradila medzi najpopulárnejšie medzi ich zákazníkmi.

Slovenský dodávatelia v číslach

V obchodnom roku 2018 nakúpil Lidl od slovenských dodávateľov tovar za takmer 290 miliónov eur. Ide pritom o nákupné a teda nie predajné ceny. Alebo inak povedané – spomenutých 290 000 000 € dostali od Lidla priamo dodávatelia. V porovnaní dvoch obchodných rokov ide o nárast viac ako 18%. Čo v absolútnom vyjadrení predstavuje viac ako 40 miliónov eur. V spomenutom období sa počet slovenských dodávateľov zvýšil až o štvrtinu, pričom aktuálne ich Lidl má 170.

Dodávatelia zo Slovenska zaviezli v obchodnom roku 2018 takmer 30% potravinového tovaru pre Lidl, čo zároveň tvorilo najväčší podiel na celkovom závoze. Druhú priečku obsadili firmy z Českej republiky s 23% a tretí v poradí boli Nemci s viac ako 19%. Dodávatelia z týchto troch spomenutých krajín majú viac ako 72%-ný podiel na celkovo zavezených potravinách pre Lidl Slovenská republika.

V období uplynulého obchodného roka (marec 2018 – február 2019) vyviezli slováci prostredníctvom Lidl obchodného reťazca do európskych štátov tovar v celkovej hodnote 51,7 milióna eur v nákupných cenách. Viac ako 40 firiem zo Slovenska dodalo svoje produkty na pulty Lidl predajní v dvanástich krajinách – najviac do Česka, Maďarska a Poľska.

VAŠE PRODUKTY MÔŽETE PREDÁVAŤ V 147 PREDAJNIACH LIDL PO CELOM SLOVENSKU. POŠLITE SVOJU PONUKU CEZ KONTAKTNÝ FORMULÁR priamo LIDL SLOVENSKO.

FORMULÁR KLIKNI >>>>>TU<<<<<

Zdroj: lidl.sk Foto: FB/ Lidl Slovensko